L'emendamentu à l'Annex VI di a Cunvenzione MARPOL entre in vigore l'1 di nuvembre di u 2022. Queste mudificazioni tecniche è operative formulate sottu u quadru strategicu iniziale di l'IMO per riduce l'emissioni di gas di serra da i navi in 2018 necessitanu navi per migliurà l'efficienza energetica à cortu termini. , riducendu cusì l'emissioni di gasi di serra.
Da u 1 di ghjennaghju di u 2023, tutte e navi anu da calculà l'EEXI annessu di e so navi esistenti per misurà a so efficienza energetica è cumincianu à cullà dati per rapportà u so indice di intensità operativa annuale di carbonu (CII) è a classificazione CII.
Chì sò e novi misure obligatorii ?
Per u 2030, l'intensità di carbone di tutti i navi serà 40% più bassu di a basa di u 2008, è i navi seranu obligati à calculà duie valutazioni: l'EEXI attaccatu di e so navi esistenti per determinà a so efficienza energetica, è u so indice di intensità operativa annuale di carbonu ( CII) è i rating CII correlati.L'intensità di u carbonu liga l'emissioni di gasi di serra cù a distanza di trasportu di carichi.
Quandu si mette in vigore queste misure ?
A mudificazione di l'Annex VI à a Cunvenzione MARPOL entre in vigore l'1 di nuvembre di u 2022. I requisiti per a certificazione EEXI è CII entre in vigore da u 1 di ghjennaghju di u 2023. Questu significa chì u primu rapportu annuale serà cumpletu in u 2023 è u 2023. A valutazione iniziale serà data in 2024.
Queste misure sò parti di l'impegnu di l'Organizazione Marittima Internaziunale in a so strategia iniziale per riduce l'emissioni di gas di serra da i navi in 2018, vale à dì, da 2030, l'intensità di carbonu di tutti i navi serà 40% menu di quellu in 2008.
Chì ghjè l'indice di intensità di carbone?
CII determina u fattore di riduzzione annuale necessariu per assicurà a migliione cuntinua di l'intensità operativa di carbone di i navi in un livellu specificu di qualificazione.L'indice di intensità di carbone operativa annuale attuale deve esse registratu è verificatu cù l'indice d'intensità di carbone operativa annuale necessariu.In questu modu, a classificazione di l'intensità di carbone operativa pò esse determinata.
Cumu funzioneranu e novi valutazioni?
Sicondu u CII di u bastimentu, a so forza di carbone serà qualificata cum'è A, B, C, D o E (induve A hè u megliu).Questa valutazione rapprisenta un livellu di prestazione maiò superiore, minore superiore, mediu, minore inferiore o inferiore.U livellu di prestazione serà registratu in a "Dichiarazione di Cunformità" è elaboratu ulteriormente in u Pianu di Gestione di l'Efficienza Energetica Nave (SEEMP).
Per i navi classificate cum'è Classe D per trè anni consecutivi o Classe E per un annu, un pianu d'azzione currettiva deve esse presentatu per spiegà cumu ottene l'indice necessariu di Classe C o sopra.I dipartimenti amministrativi, l'autorità portuali è l'altri attori sò incuraghjiti à furnisce incentivi per i navi classificati A o B, secondu apprupriatu.
Una nave chì usa carburante à pocu carbonu pò ovviamente ottene una qualificazione più altu ch'è una nave chì usa carburanti fossili, ma a nave pò migliurà a so valutazione attraversu parechje misure, cum'è:
1. Pulite u cascu per riduce a resistenza
2. Optimize vitezza è rotta
3. Installa lampadina cunsumu bassu energia
4. Installa energia ausiliaria solare / ventu per i servizii di alloghju
Cumu valutà l'impattu di novi regulamenti?
U Cumitatu di Prutezzione di l'Ambiente Marinu di l'IMO (MEPC) rivederà l'effettu di implementazione di i requisiti di CII è EEXI da u 1 di ghjennaghju di u 2026 à u più tardi, per valutà l'aspetti seguenti, è formulà è aduttà ulteriori mudificazioni in quantu necessariu:
1. Efficacia di stu Regolamentu per riduce l'intensità di carbone di u trasportu internaziunale
2. S'ellu hè necessariu di rinfurzà e misure currettive o altri rimedii, cumprese eventuali esigenze EEXI supplementari
3. S'ellu hè necessariu di rinfurzà u mecanismu di applicazione di a lege
4. S'ellu hè necessariu di rinfurzà u sistema di cullizzioni di dati
5. Revise factor Z è valore CIIR
Tempu di Postu: Dec-26-2022