L'Autorità per a Sicurezza Marittima Australiana (AMSA) hà publicatu recentemente un avvisu marittimu, prupunendu i requisiti di l'Australia per l'usu diEGCSin acque australiane à i pruprietarii di navi, operatori di navi è capitani.
Cum'è una di e soluzioni per risponde à i regolamenti di MARPOL Annex VI low sulfur oil, l'EGCS pò esse usatu in l'acque australiane se i seguenti cundizioni sò cumpletati: vale à dì, u sistema hè ricunnisciutu da u statu di bandiera di a nave chì porta o so agenzia autorizata.
L'equipaggiu riceve una furmazione per l'operazione EGCS è assicura u mantenimentu normale è u bonu funziunamentu di u sistema.
Prima chì l'acqua di lavare EGCS hè scaricata in l'acque australiane, deve esse assicuratu chì risponde à i normi di qualità di l'acqua di scaricamentu specificati in a Guida di u Sistema di Pulizia di Gas Rifiuti IMO 2021 (Resolution MEPC. 340 (77)).Certi porti ponu incuragisce i navi à evità di scaricamentu di l'acqua di lavà in a so ghjuridizione.
EGCSmisure di risposta à i difetti
In casu di fallimentu EGCS, misure deve esse pigliate per scopre è eliminà u prublema u più prestu pussibule.Se u tempu di fallimentu supera 1 ora o si verifica u fallimentu ripetutu, deve esse informatu à l'autorità di u statu di bandiera è di u portu, è u cuntenutu di u rapportu include i dettagli di u fallimentu è a suluzione.
Se l'EGCS hè chjusu inaspettatamente è ùn pò micca esse riavviatu in 1 ora, u bastimentu deve aduprà carburante chì risponde à i requisiti.Se u carburante qualificatu trasportatu da a nave ùn hè micca abbastanza per sustene a so ghjunta à u prossimu portu di destinazione, deve riportà a suluzione pruposta à l'autorità competente, cum'è u pianu di riempimentu di carburante oEGCSpianu di riparazione.
Tempu di Postu: Feb-01-2023