Diversi porti marittimi europei cooperanu per furnisce l'energia di a costa per riduce l'emissioni da e navi attraccate

In l'ultime nutizie, cinque porti marittimi in u norduvestu di l'Europa anu accunsentutu à travaglià inseme per fà una spedizione più pulita.L'obiettivu di u prugettu hè di furnisce l'electricità in terra per i grandi navi di cuntainer in i porti di Rotterdam, Anversa, Amburgo, Brema è Haropa (cumpresu Le Havre) da 2028, in modu chì ùn anu micca bisognu di utilizà a putenza di a nave quandu anu. sò attraccati.Equipamentu di putenza.I navi seranu allora cunnessi à a rete elettrica principale via cables, chì hè bonu per a qualità di l'aria è u clima, perchè significa emissioni di nitrogenu è di diossidu di carbonu più bassu.

nutizie (2)

Cumplete 8 à 10 prughjetti di energia di a costa da u 2025
Allard Castelein, CEO di l'Autorità di u Portu di Rotterdam, hà dettu: "Tutti i posti publichi in u Portu di Rotterdam anu furnitu cunnessione di energia à terra per i navi interni.A StenaLine in Hoek van Holland è l'attraversu di Heerema in Calandkanaal sò ancu equipati di putenza di terra.L'annu passatu, avemu principiatu.Un pianu ambiziosu di compie 8 à 10 prughjetti di l'energia di a costa da 2025. Avà, stu sforzu di cuuperazione internaziunale hè ancu in corso.Sta cullaburazione hè vitale per u successu di u putere di a costa, è avemu da coordine cumu u portu Trattamentu di u putere di a costa.Duverebbe purtà à a standardizazione, a riduzzione di i costi è à accelerà l'applicazioni di u putere basatu nantu à a costa, mantenendu un campu di ghjocu à livellu trà i porti.

L'implementazione di a putenza onshore hè cumplicata.Per esempiu, in u futuru, ci sò incertezze in e pulitiche di l'Europa è di l'altri paesi, vale à dì se u putere onshore deve esse ubligatoriu.Per quessa, hè necessariu di furmulà rigulamenti internaziunali per chì u portu chì piglia u capu à ottene u sviluppu durevule ùn perde micca a so pusizioni cumpetitiva.

Attualmente, l'investimentu in l'energia di a costa hè inevitabbile: i grandi investimenti infrastrutturali sò necessarii, è questi investimenti sò inseparabili da u sustegnu di u guvernu.Inoltre, ci sò ancu troppu pochi suluzioni off-the-shelf per integrà a putenza di a costa in terminali congestionati.Attualmente, solu uni pochi di navi di cuntainer sò dotati di fonti di energia basati nantu à a costa.Per quessa, i terminali europei ùn anu micca facilità di putenza basata nantu à a costa per i grandi navi di containeru, è questu hè induve l'investimentu hè necessariu.Infine, e regule fiscali attuali ùn sò micca favurevuli à l'electricità in terra, perchè l'electricità ùn hè attualmente sottumessu à l'impositu di l'energia, è u carburante di a nave hè esente da impositu in a maiò parte di i porti.

Furnisce l'energia in terra per i navi di container da u 2028

Per quessa, i porti di Rotterdam, Anversa, Amburgo, Brema è Haropa (Le Havre, Rouen è Parigi) anu accunsentutu à fà un impegnu cumunu per furnisce l'instalazioni di l'energia in terra per i navi cuntainer sopra 114 000 TEU da 2028. In questa zona, hè hè sempre più cumuni per i novi navi per esse equipati di cunnessione di energia in terra.

Per dimustrà u so impegnu è fà una dichjarazione chjara, sti porti firmavanu un Memorandum of Understanding (MoU) chì dicenu chì farà ogni sforzu per creà e cundizioni necessarie è un campu di ghjocu à livellu per prumove a pruvisione di energia onshore à i so clienti.

Inoltre, sti porti chjamanu cullettivamente per a creazione di un quadru regulatore istituziunale europeu chjaru per l'usu di u putere basatu in terra o alternative equivalenti.Questi porti necessitanu ancu esenzione da l'impositu energeticu nantu à a putenza in terra è necessitanu fondi publichi sufficienti per implementà questi prughjetti di energia basati in terra.


Tempu di post: 30-Sep-2021